Alla inlägg under april 2013

Av Maja Molander - 23 april 2013 13:22

Idag tryckte Emil ner en killes feja i min! As taskigt för Albin satt så nära o ja gillar ju Albin!!!!
Men nu är jag rädd för jag ska till en kiropraktor så ha ska kolla ryggen!! As rädd tjej här!!!

Av Maja Molander - 18 april 2013 22:47

Ja varför har man vänner igäntligen? De hjälper dig inte när du har det svårt, de vill att du ska lösa deras problem men de vill inte lösa mina problem! Jag kan bara lita på två personer!
Så nu ska jag plugga stenhårt och skita i alla förutom de där två personerna! På rasterna ska jag träna engelska och på lektionerna ska jag jobba på som bara den! Jag ska inte hjälpa någon mer! Och jag ska aldrig mer titta på romantiska filmer!!!!
Varför föddes jag igäntligen? Ingen vill ju ha mig!!!
Men ni får sova så gott
Puss<3

Av Maja Molander - 10 april 2013 16:17

Jag och Amanda hade gympan idag... Det gick inge bra för ingen lyssnade på oss! Så de blev as tråkigt!!!!
Har man gjort pannkakor med Maja! De blev as Goa även fast smeten såg förjävlig ut...
Ja har nationella prov imöra!!! :( I fysik också! De kommer inte gå bra alls!
Puss<3

Av Maja Molander - 8 april 2013 22:23

Jaha då väntar man fortfarande på det viktiga telefonsamtalet som skulle vara idag... Gissar på att jag måste ta förstasteget att ringa... Men frågan är om jag vågar och jag tror inte det för då känner jag mig för jobbig! Ska jag säga något till han som ringa eller ska jag bara vänta på att han ringer??? De får nog bli vänta tror jag...
Dagens tips:
Hjälp mig få Karlstad kommun att börja sopa undan allt grus-sten saken från gatorna!!!
Puss<3

Av Maja Molander - 6 april 2013 23:15

Vakna typ 12 idag! Gött att sova hyfsat länge. Åkte nästan direkt till Sandys i stan o brunchade med mamma! Det var super duper gott! Köpte sen en ben & jerry's! Gick sedan en promenad med Amanda och hon fick sin dumma Justin Bieber tröja... Hon blev as glad!!! Men nu ska jag titta på titanic med Emma och gråta lite!!!! Höres!
Puss<3

Av Maja Molander - 5 april 2013 20:37

Nu har jag kommit hem till Karlstad! Åkte från Arvika idag vid 14:40! Jag hade väldigt roligt hos Moa, go mat och trevlig familj bodde ja hos. Hoppas att jag snart får komma och hällsa på igen. Men just nu sitter jag med mamma i soffan och tittar på let's dance! Det är as grym! Älskar dans.
Puss<3

Av Maja Molander - 3 april 2013 21:23

Igår sjussa pappa mig till Arvika! Jag var så trött för vi åkte redan klockan 9... Men nu är jag hos Moa! Vi var i Charlottenberg o shoppa! Ja köpte 2 skjortor, en jävla massa godis och en ful tröja till Amanda där hemma i Karlstad! Vi har även pratat mycket med Jonte, Björn o Magnus. De är lite halv galna men väldigt roliga! Ha så gött så hörs vi!
Puss<3

Av Maja Molander - 1 april 2013 23:00

Jag har varigt med becka, gjort glassdrinkar, packat för jag drar till Moa i möra, tittat på Tarzan... Kändes lite skumt när jag börja gråta på den filmen... Men nu lyssnar jag sönder "vi finns på samma jord" och "sånna som jag" dem äger ju faan sönder!!!
Dagens tips:
Ge ingen råd när du har samma problem! Det suger när det händer dina vänner saker som inte är så bra...
Puss<3

Presentation

Tja tja bloggen! Det är jag som är Maja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

språk!


Ovido - Quiz & Flashcards