Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Maja Molander - 4 maj 2013 23:32

Ja vacknar as tidigt typ 7-8. Ja ligger och drar mig tills jag och Emma åker o handlar och sen så åker vi till BB(Boda Borg). När vi kommer fram har jag super roligt och så men sen när jag pratar med min älskling sparkar Emma på mig handen, presis vart jag har ont och hon bryr sig inte äns!!! Sedan skär Emma upp tån och det blir jag, Filip, Emil, Casper och 3mammor som tar hand om henne. Men nu ska vi sova... De skriker o härjar och mitt tålamod håller på att ta slut o ja klagar och klagar men de bryr sig inte. Men jag la mig i köket så tjejerna får vara ifred och härja!
Men så tänker jag varför de gjorde så. Och så kommer jag på att jag inte duger, att ingen förutom min älskling tycker om mig! Jag duger bara när folk vill ha hjälp!!!!!! Varför ä de så för?
Men just nu så ja jag ligger på köksgolvet och gråter... :( hoppas ni har bättre än vad jag har!!!
Puss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tja tja bloggen! Det är jag som är Maja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

språk!


Ovido - Quiz & Flashcards