Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Maja Molander - 24 maj 2013 23:26

Jag orkar inte med att hela tiden få sms om att jag sårar folk för att jag lägger ut bilder om mina känslor! Vad vill ni helst, få massa slag och dumma komentarer eller lite sorg över mina tårar?
Jag menar jag måste få må dåligt men ja vill inte att andra också gör de bara för att ja gör det! Och jag vill ju inte få Andra att må dåligt det är inte därför jag är ledsen och lägger ut bilderna på instagram! Det är nämligen för att jag måste utrycka mina känslor socialt! Annars fastnar de typ i min kropp och gör om sig till ilska! Och då får jag faan damp! Jag lovar men om jag skriver det på instagram eller min här på bloggen så släpper jag liksom ut allt! Om du inte vill se det så behöver du inte ens följa mig eller läsa min blogg! Ingen har tvingat dig till det!!!
Ni får säga till själva och andra ska inte skicka såna sms till mig att andra mår dåligt av det! De har väll sin egna vilja och ork att skriva det till mig eller?
Ja det är en tuff period i mitt liv just nu! Mamma o pappa är ny skiljda, killen gjorde just slut och ja kan inte lita på mamma och pappa! Och då ska jag få läsa alla de här dumma jävla smsn hela tiden!

Hoppas att ni nu efter mitt skrivande förstår att jag årkar inga dumma lekar som bara slutar med att ja blir ledsen!
Och ni som inte gör så här mot mig ta inte åt er ja sa till de som inte respekterar mig!
Puss alla mina riktiga läsare<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tja tja bloggen! Det är jag som är Maja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

språk!


Ovido - Quiz & Flashcards