Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Maja Molander - 23 maj 2013 23:10

Igår skickade Albin två personer som gjorde slut med mig åt honom! Jag väntade en stund tills jag insåg att det verkligen var så! Jag pallade inte trycket runt mig så jag sprang in och låste in mig på toan! Jag satt där i en timme och grät! Tårarna slutade aldrig komma! Utanför toan satt Albin och Emma för att trösta mig! De misade lektions tid bara för att jag mådde dåligt! Och jag tyckte det var väldigt fint av Albin att vänta på mig även fast jag aldrig kom ut! Av Emma också men Albin hade ju just gjort slut! Men sen innan skolan slutade så fick jag panik där inne och bara sprang! Jag sprang så fort jag kunde tills jag kom till älven! Där jag bara kastade mig på gräset och gallskrek och grät! Jag kunde bara inte fatta vad som hänt! Men alla tröstade mig idag i skolan men ja nobbade Albins kramar! Vet inte varför men ja gjorde bara det. Följ mig på instagram så kan ni se hur det går för mig med detta! Ja har lagt upp 4 bilder om mina känslor och i min bio står det att ja har ett brustet hjärta!
Jag heter: Mayyisen
Hoppas ni har det bättre än vad jag har!
Puss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tja tja bloggen! Det är jag som är Maja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

språk!


Ovido - Quiz & Flashcards